Wednesday, October 14, 2009

Ya Allah, bersyukurnya aku terhadap Kau...My Thankful only to YOU




Assalamualaikum Sahabat, adakah anda stress sekarang?? Adakah anda pernah terdetik dalam hati bahawa anda x dapat apa yang orang lain dapat?? Sudahkah anda semua menyaksikan video yang saya paparkan kepada sahabat semua??

Apakah testimoni anda??

Adakah anda masih ada kekurangan terhadap apa yang Allah kurniakan kepada anda?? Bersyukurlah dan sujudlah. Kita masih lebih daripada makhluk yang lain. Disini saya ingin paparkan tentang kematian yang kita xperlu contohi dan apakah yg terdetik pada hati anda agaknya ye??






Membunuh diri bukan jalan penyelasaian sahabat, bayangkanlah mayat dan jasad kita dalam keadaan yang saya paparkan?? adakah anda ada mood hendak menguruskan jenazah anda begitu?? apa kata dalam hati?? bagaimana pula kata anda yang mampu sekadar melihat?? bukankah kata2 itu adalah doa??

Jadi...apa yang anda patut lakukan ketika stress?? seperti HUTANG, CINTA, KELUARGA dan sebagainya?? Bertenang lah, kembali kepada Allah S.A.W...khabarkanlah kepada sahabt2...sahabt perlu lahirkan rasa hairan mengapa ada manusia hidupnya gembira walaupun dhaif?? kenapa n kenapa? anda perlu tahun hakikat stress..Hampir 99% anggpan buruk anda dri pemikiran tertekan, tidak akan berlaku...x percaya cubalah....

No comments:

Post a Comment